Udfordringer

Vi bruger udtrykket ”udfordring” i stedet for ”opgave” i materialet. Det gør vi, fordi vi – i tråd med det 21. århundredes kompetencer – gerne vil fordre en undersøgende og skabende læringsproces.

Ved at bruge ordet ”udfordring” signalerer vi til eleverne, at de skal arbejde med noget vedkommende og innovativt.

Vi har udviklet tre udfordringer, som du kan anvende i din undervisning.

Underviservejledning

Vi har udviklet en generel underviservejledning, som kan bruges til alle udfordringer.

Vi arbejder løbende med at udvikle nye udfordringer.

Hvis du har idéer eller gerne vil være med til udvikle udfordringer kan du læse mere, og downloade vores skabeloner nedenfor:

Eller kontakte vores videnscenterkoordinator på nedenstående oplysninger

Har du spørgsmål?

Trine SøbergVidenscenterkoordinator, Social + sundhedsskolen Fyntris@sosufyn.dk

Har du spørgsmål?

Marianne Heilskov-RousingVidenscenterkoordinator, Randers Social- og sundhedsskolemhe@sosuranders.dk