14. marts 2024
Undervisningsmateriale
14. marts 2024
EUD Talent camp – 3D-print
30. januar 2024
Bæredygtighed og grøn omstilling med Raspberry PI og Home Assistant
30. januar 2024
Undervisningsmateriale fra Robotkonference 2024
22. januar 2024
Opstart, nedlukning og SurfaceFinish på UR-sliberobot
2. januar 2024
Grøn energi på Grundforløb
21. december 2023
Smedeuddannelsen: Svejsning proces 111, 135 og 44451
19. december 2023
Data- og kommunikationsuddannelsen: Eksisterende og nyudviklede teknologier med fundament i landbruget
19. december 2023
Elektrikeruddannelsen: Eksisterende og nyudviklede teknologier med fundament i landbruget
19. december 2023
Landbrugsuddannelsen: Eksisterende og nyudviklede teknologier med fundament i landbruget
18. december 2023
Projekt Grøn til GF1
11. december 2023
Droneteknologi i landbruget
23. november 2023
Grundlæggende service og vedligehold på automatiske anlæg med udgangspunkt i den grønne omstilling
14. november 2023
Robotteknologi i landbruget
7. november 2023
AM Teknologi – Grundlæggende 3D print for faglærere
6. november 2023
Lær med grøn 3D print
6. november 2023
3D print – Cirkulær produktion og økonomi
13. oktober 2023
Grønne cases
13. oktober 2023
Anvendelse af Soldamatic svejsesimulator
30. marts 2023
Grøn omstilling i undervisningen
30. marts 2023
Grundkatalog for fremtidens arbejdsmarked
9. august 2022
Hololens 2 – Augmented reality til CoWelder
9. august 2022
Brugervejledning til VR-Briller
9. august 2022
Kom i gang med Augmented Reality
8. februar 2021
Videoserie: IIOT – IFM SMARTOBSERVER
29. september 2020
3D-modellering i grundskolen
8. juli 2020
17443 Modul 2.2 – Repetitions opgaver – Modul 1.2 fra start til slut
8. juli 2020
17443 Modul 2.2 – Afsluttende opgave
8. juli 2020
17443 Modul 2.2 – Opbyg et grafisk bruger interface
8. juli 2020