15. marts 2024
Undervisningsmateriale
12. marts 2024
Grønt af tryk – fra affald til genanvendelige ressourcer
11. marts 2024
Lær at køre med selvkørende robotter
11. marts 2024
Udvikling af nye didaktikeres professionelle dømmekraft
11. marts 2024
Verdensmål til Hverdagsmål – arbejdsark
7. marts 2024
VR i undervisningen
1. marts 2024
Bæredygtig produktion – AMU 49554
21. februar 2024
Et bud på fremtidens forsyningsnet – Modul 3.5 på elektrikeruddannelsen
21. februar 2024
Bæredygtige Installationer: Dimensionering
21. februar 2024
Brobygning: XR
20. februar 2024
Big data – Machine Learning
14. februar 2024
Grøn omstilling i danskfaget
13. februar 2024
Projekforløb med grønt fokus – DATA GF2
8. februar 2024
Fejlfinding på automatisk anlæg
31. januar 2024
Viden om fysik som grundlag for at bidrage til den grønne omstilling
31. januar 2024
3D-print med cobots
31. januar 2024
Talentfabrikken
25. januar 2024
Cobot – vidensbank
25. januar 2024
BIG DATA – Videndelingsplatform
24. januar 2024
Undervisningsmaterialer til Universal Robots UR10e
22. januar 2024
AR HOLOLENS 2: HVORDAN
16. januar 2024
Universal Robots e-Serie Teori og Opgave
12. januar 2024
Fanuc Håndtering – teori og opgaver
12. januar 2024
Elbiler i nordisk klima: Batteri og varmepumpe
5. januar 2024
Kom i gang med GNS3 (Graphical Network Simulator-3)
3. januar 2024
HAAS UMC-serien – How to-opsamling fra HAAS CNC
18. december 2023
Grøn omstilling i metalindustrien
18. december 2023
Kompositter i den grønne omstilling
15. december 2023
Kursusmaterialer: Programmering af UR Cobots for automatik- og elektrikerfaglærere
11. december 2023