Målgruppe

Hovedforløb

Fagområde

Omsorg, Sundhed og Pædagogik

Varighed

3 timer 30 minutter

Uddannelse

Den pædagogiske assistentuddannelse

Velfærdsteknologi (Øst)

I Wizefloor kan man oprette vendespil, quizzer og meget andet, hvor børn fx kan lære om farver, sund mad og dyr. Du kan ave pædagogiske aktiviteter, der passer ind i alle læreplantemaer. Digital kultur, aktivitet, legekultur, fysisk aktivitet

Beskrivelse

Wizefloor er en god måde at få eleverne til at bevæge sig på. Som underviser kan man også bruge Wizefloor til at gøre repetition lidt sjovere ved fx at lave konkurrencer omkring udviklingstrin, konfliktrappe, læreplanstemaer, naturfag, dansk, engelsk og meget andet. Kun fantasien sætter grænsen.

Læringsmål

  • 1. Eleven kan anvende digitale medier, til at planlægge og igangsætte pædagogiske aktiviteter.
  • 5. Eleven kan anvende viden om den pædagogiske målgruppes legekultur, til at inddrage relevante digitale redskaber i den pædagogiske praksis.

Materialet er blevet downloadet af 11 brugere.

Download materialer

Du skal være logget ind for at kunne downloade forløb.