Leg med Gadgets, GF2 PAU

Målgruppe

EUD GF2

Fag / Emner

Omsorg, sundhed og Pædagogik

Varighed

2 timer

Fagområde

Den pædagogiske assistentuddannelse

Velfærdsteknologi (Øst)

Planlægning og igangsætning af pædagogiske aktiviteter. Legekultur, digitale redskaber, pædagogisk aktiviteter, læreplanstemaer, teknologi

Dette forløb er blevet downloadet af 2 brugere.

Læringsmål

  • Eleven kan selvstændigt igangsætte pædagogiske aktiviteter, der tilsigter deltagelse, involvering og medskabende processer for den pædagogiske målgruppe.
  • Eleven kan selvstændigt og i samarbejde med andre planlægge, gennemføre og evaluere begrundede pædagogiske forløb.

Beskrivelse

Eleverne arbejder i grupper med digitale teknologier eller gadgets. Eleverne skal planlægge en aktivitet udfra læreplanstemaer og bruge HV-ord og SMITTE-modellen.
Til sidst afprøves aktiviteterne i fælleskab i klassen.

Ønsker du at arbejde (videre) med det 21. århundredes kompetencer, så indgår denne Kollaboration i forløbet. Du kan læse mere om kompetencen her Kollaboration

Download materialer

Du skal være logget ind for at kunne downloade forløb.