
VR-Bibliotek

Her har vi samlet alle vores færdige VR-forløb i et bibliotek. Der vil løbende blive tilføjet VR-forløb til biblioteket, så hold øje! Vi har derudover produceret introduktionsfilm i VR - en til både undervisere og elever.
For at gøre det overskueligt for dig, der underviser, at finde ud af, hvilke færdige VR-forløb, du har mulighed for at inddrage i din undervisning, har vi samlet dem i dette bibliotek.
Den enkelte VR-forløbsside består af en kort beskrivelse af forløbet, et udfyldt didaktisk skema samt en lærervejledning. For at kunne bruge VR-filmene kræver det dog, at din skole har en licens til softwaren Xpandr. Har I ikke det, har du mulighed for at gøre brug af ThingLink versionerne, som du også finder inde på den enkelte side. Det gør det muligt for dig at dele et link med dine elever, og så kan de interagere med 360 graders filmen via enten deres computer eller mobil.
Har din skole Xpandr, og ønsker du at gøre brug af et eller flere af nedenstående VR-forløb, skal vi sikre, at den/de ligger på en bruger, der er tilknyttet din skole. Du kan kontakte din skoles VR-tovholder eller vores konsulent Julie, som du finder kontaktoplysningerne på nederst på denne side.


Symbolforklaring i VR til elever

Butiksindretning: De 5 L'er og eksponeringsformer

Datas rejse i online og offline handel

Tirpitz museumsbesøg

Segmentering af målgrupper i en bilforhandler

Store Management og kundeservice i en dagligvarehandel

Kundetyper

Konflikthåndtering

Virksomhedsbesøg Uhrenholt & DLG

Virksomhedsbesøg Munk Store
