Målgruppe

Hovedforløb

Fagområde

Kontor, Handel og Forretningsservice

Varighed

2 timer

Uddannelse

Kontor med specialer

Viden Om Data

Dette undervisningsforløb tager afsæt i fremtidens kundeservice med chat- og voicebots. Eleverne vil gennem materialet her, blive introduceret til, hvad kunstig intelligens er, og hvordan det bliver anvendt i kundeservice. Eleverne vil afslutningsvis selv få mulighed for at lave deres egen chatbot. Forløbet her, henvender sig til elever på hovedforløbets kontoruddannelse med speciale i administration samt shipping og spedition.

Beskrivelse

Kunstig intelligens i form af chat- og voicebots er med til at ændre den måde, virksomheder kommunikerer med deres kunder i kundeservice på.

Undervisningsforløbet har til formål at introducere eleverne for, hvordan chat- og voicebots bliver brugt i kundeservice. Forløbet kommer også ind på kunstig intelligens og dataetik. I den afsluttende opgave, har eleverne mulighed for, selv, at arbejde med en chatbot.

Dette undervisningsforløb henvender sig til elever på hovedforløbets kontoruddannelse med speciale i administration samt shipping og spedition.

Du kan bladre direkte i undervisningsforløbet herunder.

Hvis du klikker på den turkise tekst herunder, vil e-bogen blive åbnet i en ny fane. Det link kan du kopiere og dele med dine elever.

Klik her og del linket med dine elever.

OBS! Log ind for at downloade den tilhørende lærervejledning, som du finder nederst på denne side.

Læringsmål

  • Administration: Eleven kan vurdere, hvorvidt det er mest hensigtsmæssigt at kommunikere mundtligt, skriftligt eller digitalt, når eleven formidler en intern besked, en mødeindkaldelse, besked til en kunde , en aftale eller lignende.
  • Shipping og spedition: Eleven behersker salgsteknik og almindeligt forekommende kommunikationsformer i forbindelse med salg og kunderådgivning.

Materialet er blevet downloadet af 16 brugere.

Download materialer

Du skal være logget ind for at kunne downloade forløb.