Målgruppe

Hovedforløb

Fagområde

Kontor, Handel og Forretningsservice

Varighed

3 timer

Uddannelse

Handelsuddannelse med specialer

Viden Om Data

I dette undervisningsforløb vil eleverne skulle dykke ned i, hvordan vi på bedst mulig måde kan gøre digital handel nemmere for kunden og dermed gøre kundeservicen overfor virksomhedens segmenter bedre. Materialet henvender sig til elever på hovedforløbets handelsuddannelse med speciale i digital handel.

Beskrivelse

Fremtidens digitale kundeservice vil blive præget mere af at gøre kundeoplevelsen mere friktionsfri. Der skal naturligvis være fokus på kontaktformularer, telefonnumre mm. Men vi kigger også ind i en digital handel, hvor kunderne handler meget impulsivt, hvor returneringerne er alt for mange og hvor barriererne for, at man ikke kan mærke og se varen fysisk spiller ind i kundernes søgen på nettet.

Eleverne vil i dette materiale blive klogere på, hvordan vi kan forbedre virksomhedens digitale handel, hvilket også vil medføre en øget service over for kunden.

Dette undervisningsforløb henvender sig til elever på hovedforløbets handelsuddannelse med speciale i digital handel.

Du kan bladre direkte i undervisningsforløbet herunder.

Hvis du klikker på den turkise tekst herunder, vil e-bogen blive åbnet i en ny fane. Det link kan du kopiere og dele med dine elever.

Klik her og del linket med dine elever.

OBS! Log ind for at downloade den tilhørende lærervejledning, som du finder nederst på denne side.

Læringsmål

  • E-commerce drift og kundeservice - 16923: Eleven har kendskab til digitale trends inden for drift og kundeservice.
  • Grundlæggende E-handel - 8383: Eleven kan udføre kundeservice og rådgivning knyttet til e-butikken.

Materialet er blevet downloadet af 16 brugere.

Download materialer

Du skal være logget ind for at kunne downloade forløb.