Dato / Tid

25. november 2020

Kl. 10:00 - 11:30

Sted

Online

AR-filtre er den nyeste trend på de sociale medier. Det er meget mere end sjove ansigter - og virksomhederne er i fuld gang med at anvende AR-reklamer i deres digitale strategier. Få en forståelse for, hvordan de bliver brugt, og dan dig et overblik over de grundlæggende mekanikker ved teknologien.

Vi har inviteret Simon Lajboschitz fra KHORA til at fortælle om den nyeste trend på de sociale medier – AR-filtre.

Simon tager dig og dine elever med ind i en verden af Augmented Reality (AR), og viser, hvordan disse filtre bruges på de sociale medier Facebook, Instagram og Snapchat i et markedsføringsperspektiv.

Webinaret er interaktivt! Det vil sige, at Simon kommer med konkrete eksempler, han gerne vil have jer til at prøve selv -ude på skolerne (eller hjemme i stuerne).

– Simon har fokus på Instagram og Snapchat, så det er en fordel at have disse downloadet inden vi går i gang.

Simon

Om Simon

Simon er Co-Founder og CEO hos KHORA, som er en af Nordens førende VR og AR producenter, hvor fokus er på at skabe nytænkende indhold inden for mange forskellige brancher.

Ina Hensel

Har du spørgsmål?

Ina Hensel
Kommunikationsanvarlig og faglig konsulent