Dato / Tid

23. april 2020

Kl. 10:00 - 11:00

Sted

Online

AR-filtre er den nyeste trend på de sociale medier. Det er meget mere end sjove ansigter - og virksomhederne er i fuld gang med at anvende AR-reklamer i deres digitale strategier. Få en forståelse for, hvordan de bliver brugt, og dan dig et overblik over de grundlæggende mekanikker ved teknologien.

Vi har inviteret Sérgio Oliveira fra KHORA til at fortælle om den nyeste trend på de sociale medier – AR-filtre.

Sérgio tager os med ind i en verden af Augmented Reality (AR), og viser os, hvordan det bruges på de sociale medier Facebook, Instagram og Snapchat i et markedsføringsperspektiv.

Webinaret er interaktivt, forstået på den måde, at Sérgio kommer med konkrete eksempler, han gerne vil have jer til at prøve selv -hjemme i stuerne – særligt på Instagram og Snapchat, så det er en fordel at have disse downloadet inden vi går i gang.*

Sérgio arbejder til dagligt hos KHORA, som er en af Nordens førende VR og AR producenter, hvor fokus er på at skabe nytænkende indhold inden for mange forskellige brancher.
Sérgio Oliviera fra KHORA

Alle er velkomne, og der vil være mulighed for at stille spørgsmål.

Bemærk at webinaret er på engelsk.

Du tilmelder dig og evt. dine elever via kontaktinformationen herunder, hvorefter du får tilsendt et link til webinaret, der afholdes i Zoom. Vær gerne klar et par minutter før start.

*På både Instagram og Snapchat er det vigtigt, at du har en konto, der er aktiv og at begge apps er opdateret til nyeste version.

Ina Hensel

Tilmelding sker hos

Ina Hensel
Kommunikationsansvarlig