Dato / Tid
7. juni 2023 - 22. juni 2023
Kl. 9:00 - 15:00
7. juni 2023 - 22. juni 2023
Kl. 9:00 - 15:00
Lokation afventer.
Kom med på udviklerseminar og lav dit eget digitale undervisningsforløb om Fremtidens kunde- og borgerservice
Udviklingen af undervisningen kræver 10 timer af dig og vi mødes i alt 2 gange:
Det er ikke en forudsætning for at deltage i udviklerseminaret, at du besidder viden om emnet.
De første møde online og er placeret d. 7. juni (1 times varighed)
Når du tilmelder dig, er det vigtigt, at du kan deltage på online-mødet!
2. møde er det fysiske udviklerseminar, der bliver afviklet på den lokation eller i det område med flest tilmeldte undervisere. Det fysiske udviklerseminar er placeret d. 22. juni (6 timers varighed).
Du kan læse mere om vores udviklerseminarer på linket nederst på siden.
Hvordan kan en butik benytte sig af machine learning og hvordan bliver fremtidens kundeservice ude i butikkerne? De helt nye POS-systemer åbner op for nye muligheder inden for bl.a. mersalg, kundeservice og forretningsudvikling. Ser vi en sammenhæng mellem, at når kunden køber bleer, køber de næsten altid også bananer? Hvordan indretter vi butikkerne så optimalt som muligt – er der for eksempel kampagner som går godt sammen? Kan varer kannibalisere på hinanden? Dette er nogle af de spørgsmål, vi tager fat på i dette udviklerseminar, hvor vi ser på machine learning som et vigtigt værktøj til fremtidens butikssalg og kundehåndtering.
Udviklerseminaret henvender sig til Erhvervsinformatik, da vi beskæftiger os med de informationer, vi kan trække ud af de nye betjeningssystemer. Det er også relevant for Afsætning i forhold til, hvordan vi bruger de nye informationer i praksis med afsæt i kundens behov. Derudover henvender det sig til hovedforløb på Detail, Digital handel og Handel.