Fagligt serviceløft – Fremtidens kunde- og borgerservice

Fagligt dokument fra ét af Viden om datas udviklerseminarer.

Vi afholder årligt flere udviklerseminarer, som hvert er koblet op på relevante artikler, filmklip og podcast, så undervisere fra vores partnerskoler kan udvikle spændende undervisningsforløb. Det faglige dokument, som udviklerne får tilsendt, vil vi gerne dele med alle på de merkantile erhvervsskoler. Som noget nyt kan man efter, man har læst det faglige dokument, tage en test, og hvis man får over 80% svar korrekte i sin multiple choice-test, får man tilsendt et bevis.

I denne e-bog

I e-bogen bliver du præsenteret for en række forskellige emner, som alle har fællesnævneren Fremtidens kunde- og borgerservice.

Du vil blandt andet få indsigt i:

  • hvilken rolle kunstig intelligens spiller,
  • hvad prædiktive algoritmer er,
  • hvordan chat- og voicebots anvendes i borgerservice,
  • hvilke tendenser der er i fremtidens kundeservice
  • og meget mere.

Gennem hele dokumentet bliver du fulgt af vores eksperter, som arbejder i henholdsvis kundeservice og borgerservice.

Test og bevis

Det hele afsluttes med en test, hvor du, hvis din score er høj nok, kan få et bevis, som bevidner, at du har læst og forstået emnet Fremtidens kunde- og borgerservice, som Viden om data har udarbejdet.

Camilla Hyldahl

Har du spørgsmål?

Camilla Hyldahl
Faglig udviklingskonsulent

Skrevet 26.09.23

Til forsiden