Webinarer

Vi afholder webinarer med eksperter fra erhvervslivet ca. 1 gang om måneden.

Se eller gense tidligere webinarer:

Lær at elske GDPR og forstå hvorfor vi skal kigge mod øst i stedet for mod Silicon Valley når vi skal lære af de bedste.

Webinar om Kinas e-commerce giganter

Vi snakker om Lead-annoncer, købstragten og hvorfor du skal bruge penge, hvis du vil have synlighed på Facebook i dette webinar med digital ekspert, Bjarke Bekhøj.

Webinar m Facebook annoncering

Søren Kipling svarer på spørgsmål om hvordan de har nået 340 millioner kunder ved at bruge Amazons platform – og hvad du skal være opmærksom på før du starter op

30 min. interview med Søren Kipling

Troels H. Jensen fortæller om hvordan virksomheden Hans Schourup A/S er blevet preferred partner på én af verdens største markedspladser. Historien starter da Troels var på messe i Tyskland. Her blev han opsøgt af en interesseret samarbejdspartner: Amazon.

30 min. interview med Troels H. Jensen

Thomas Rendbæk åbner dørene og fortæller om sine erfaringer fra Miinto og Boligportal Du lærer bl.a. om:

  • Hvorfor mindre virksomheder ikke kan undgå markedspladser
  • Logistik er ét af de vigtigste konkurrenceparametre, men også det sværeste for en markedsplads
  • Hvordan en markedsplads udnytter kundedata

30 min. interview med Thomas Rendbæk

“Blot 20% af en købsbeslutning træffes på baggrund af rationelle overvejelser. 80% træffes på baggrund af emotionelle overvejelser. Derfor kan det være uhyre relevant at se på den følelsesmæssige rejse, som din kunde er på, før de træffer deres beslutning. Og se nærmere på, om kunden er glad, forvirret, skuffet, rasende…”

Hvad betyder de mange nye digitale touchpoints for kundens rejse, og hvad man som virksomhed skal være opmærksom på for at følge med og være der hvor kunden forventer det?

Glæd dig til at høre Søren Bechmann give indblik i kunderejsen og hvordan man designer den bedste oplevelse for kunden.

30 min. med Søren Bechman

Marin Skjold er Head of Ecommerce hos WhiteAway Group og vi kigger ind i maskinrummet for at få svar på bl.a.:

  • Hvordan optimerer WhiteAway sit salg op til Black Friday?
  • Hvilke markedsføringskanaler er mest effektive i julehandlen?
  • Hvilke faktorer er mest afgørende for, at kunderne vælger WhiteAway?
  • Hvilke områder har WhiteAway fokus på for at optimere websalg fremadrettet

30 minutters webinar med Martin Skjold

Martin Frederiksen er CEO i virksomheden Ka-ching og har tidligere været med i en række af de største danske e-commerce projekter. Hør hans bud på:

  • Hvad gik der galt for Fætter BR?
  • Hvordan ser fremtidens fysiske butik ud og hvad kræver det af de butiksansatte?
  • Hvilke teknologier og erfaringer kan overføres fra online til butik?

30 minutters webinar med Martin Frederiksen