
Målgruppe
Hovedforløb
Hovedforløb
Kontor, handel og forretning service
8 timer
Detailhandel med specialer
Dette forløb er udviklet til Hovedforløb Detail - faget Salgsassistent del 1.
Eleverne arbejder med, hvordan den valgte tone i virksomhedens tilgang til kundeservice har indflydelse på kundernes respons.
Eleverne præsenteres gennem tekster, artikler og videoer for, hvordan tonen i kundeservice enten kan skabe et positivt eller negativt resultat. Hvordan bruges eksempelvis Youtube, Messenger og Trustpilot til at håndtere kunderne bedst muligt.
Der er desuden materiale, der angiver hvordan virksomheden kan håndtere en shitstorm, hvordan man håndterer konflikter og byder på 10 tip til god kundeservice. Der er hele 8 opgaver:
Opgave 1 - e-mail
Opgave 2 - Messenger
Opgave 3 - Brug af chats
Opgave 4 - Trustpilot
Opgave 5 - YouTube som kanal
Opgave 6 – Shitstorms
Opgave 7 – Undgå konflikter
Opgave 8 - Kundeservice