
Målgruppe
Hovedforløb
Hovedforløb
Kontor, handel og forretning service
13 timer 30 minutter
Handelsuddannelse med specialer, Detailhandel med specialer
SEO er et tilbagevendende emne på tværs af fagene i specialet Digital Handel, og er en central disciplin ude i virksomhederne. Her finder du det samlede materiale der er udviklet fra de forskellige fag på hovedforløbet.
SEO er en central disciplin inden for digital handel. På specialet digital handel optræder emnet i stort set alle fag med forskellige taksonomier. I dette forløb finder du alt det SEO, der er repræsenteret i de forskellige forløb, der er udviklet til specialet digital handel fra Videncenteret. Det er derfor ikke unikt materialet, men til gengæld samlet i ét forløb, med en naturlig progression.
Niveauet er på alt fra kendskab til vurdering med teori, eksempler og opgaver. SEO-disciplinen kan sagtens introduceres tidligere i uddannelsesforløbet fx i dansk eller afsætning, og du kan finde inspiration til emnet i materialet her. Husk at tilpasse det dine egne faglige mål og målpinde, hvis du bruger undervisningsmaterialet om SEO andre steder end på hovedforløbet digital handel.
I kommunikationsplanen, som du kan downloade nederst finder du forslag til, hvor og hvordan du kan afvikle hele SEO-emnet i faget Dataanlyse.