Politik for digital kommunikation – Optimering af arbejdsprocesser, Hovedforløb Kontor

Målgruppe

Hovedforløb

Fag / Emner

Kontor, handel og forretning service

Varighed

8 timer

Fagområde

Kontor med specialer

Digital Handel

Eleverne arbejder med Tone of Voice og CSR i forbindelse med udarbejdelse af en politik for digital kommunikation for deres praktikvirksomhed.

Dette forløb er blevet downloadet af 1 bruger

Læringsmål

  • Eleven kan udarbejde manualer/standardskrivelser til andre personalegrupper om optimering af en administrativ arbejdsgang og dens betydning for andre personalegruppers arbejdsrutiner.

Beskrivelse

Eleverne præsenteres gennem tekster og artikler for Tone of Voice og CSR, som er en del af virksomhedens politik for digital kommunikation.
Der er derudover materiale, der fortæller hvordan man som virksomhed håndterer en shitstorm, og hvordan man kan arbejde med virksomhedens interne mailpolitik (ekstra).
Der er 3 opgaver:
1. Vurder praktikvirksomhedens nuværende digitale kommunikation.
2. Lav et interview med en relevant person fra egen praktikvirksomhed om digital kommunikation.
3. Udarbejd en politik for digital kommunikation for egen virksomhed, eller evaluer egen virksomheds eksisterende politik.

Download materialer

Du skal være logget ind for at kunne downloade forløb.