Watery: Online markedsføring – Markedskommunikation C
Målgruppe
EUD GF2
EUX
Fagområde
Kontor, Handel og Forretningsservice
Varighed
8 timer
Uddannelse
Detailhandel med specialer
Handelsuddannelse med specialer
Kontor med specialer
Vis mere
Digital Handel
Dette forløb er udviklet til Markedskommunikation C.
Eleverne arbejder med udvikling af online markedsføring for Watery med udgangspunkt i casevideoer med virksomheden.
Beskrivelse
Eleverne arbejder sig igennem følgende opgaver:
– Markedsbeskrivelse og målgruppeprofil
– Analyse af Waterys nuværende kommunikation
– Udarbejdelse af ny reklame
– Effektmåling
Læringsmål
- Eleven kan afgøre, hvilke forhold der har betydning for virksomheders og andre organisationers kommunikation, og derigennem demonstrere viden og kundskaber om fagets identitet og metoder
- Eleven kan identificere, formulere og løse virksomheders og andre organisationers kommunikationsmæssige udfordringer
- Eleven kan anvende fagets teori og modeller i en relevant kontekst
- Eleven kan ræsonnere fagligt, herunder især forklare sammenhængen mellem en række forhold i relation til en given kommunikation
- Eleven kan udvælge og anvende relevante digitale værktøjer til at formidle og skabe kommunikation
Materialet er blevet downloadet af 53 brugere.
Download materialer
Du skal være logget ind for at kunne downloade forløb.