Liveshopping i USF detail og handel
Målgruppe
EUD GF2
Fagområde
Kontor, Handel og Forretningsservice
Varighed
1 timer
Uddannelse
Detailhandel med specialer
Handelsuddannelse med specialer
Digital Handel
Liveshopping kan med fordel anvendes i arbejdet med tværfaglige USF-projekt. Her kan det bl.a. inkorporeres i undervisningen med personligt salg og som endnu en salgskanal i den digitale udvikling.
Der lægges op til tværfagligt arbejde med Afsætning C, Dansk C og Erhvervsinformatik C.
Beskrivelse
Formålet med dette forløb er at give elevernes bevidsthed og forståelse for Liveshopping som kommunikationsredskab og salgskanal på det merkantile område.
OBS: til dette forløb ligger kun en lektionsplan, som hentes under knappen “Download program”.
Læringsmål
- Eleverne opnår viden og færdigheder inden for følgende kompetenceområder: Handelsregning, salg og service, kommunikation, forretningsforståelse, databehandling, optimering af arbejdsprocesser
Relaterede undervisningsforløb
28. februar 2023
Liveshopping er en hybrid, hvor den fysiske og den digitale butik smelter sammen og udgør en ny form for salgskanal. På denne side...
28. februar 2023
Liveshopping i Dansk C
Liveshopping er en hybrid, hvor den fysiske og den digitale butik smelter sammen og udgør en ny form for salgskanal. På denne side...
28. februar 2023
Liveshopping i Afsætning C
Liveshopping er en hybrid, hvor den fysiske og den digitale butik smelter sammen og udgør en ny form for salgskanal. På denne side...