Målgruppe
Hovedforløb
Hovedforløb
Kontor, handel og forretning service
74 timer
Detailhandel med specialer, Handelsuddannelse med specialer
Dette to ugers kursus bygger oven på de grundsten, der blev lagt i Digital Markedsføring 1. Eleven kan selvstændigt opstille og udføre kampagner på tværs af digitale platforme, og efterfølgende analysere og vurdere resultatet, og komme med fagligt begrundede forslag til forbedringer til næste kampagne.
Eleverne arbejder med følgende emner:
1. Markedsanalyse
2. Markedsaføringsplan
3. SoMe
4. Den røde tråd
5. SEO
6. Kampagnetid
7. Hold på kunden
8. Effekt og optimering af kampagner
9. Salgspitch
Der er ikke udviklet materiale til alle emner, men der beskrevne læringsmål, samt forslag til indhold. EcomTrainer er en del af undervisningsmaterialet, så sørg for at have adgang hertil. Kontakt os for vejledning, hvis du ikke allerede har adgang.