Webinar: Shitstorms på sociale medier

Dato / Tid

2. november 2021

Kl. 13:00 - 14:00

Sted

Online

Christian Bitz, Imerco, Jensens Bøfhus og Københavns Zoo har alle prøvet det: At havne i en shitstorm på de sociale medier. Hvordan håndterer man det bedst? Skal man lukke for kommentarer? Stå fast på sin holdning? Sige undskyld? Til dette webinar får du et crash course i krisehåndtering hvis du skulle havne i en shitstorm.

Tonen på nettet er hård og en fejl i dit produkt eller en uheldig kommentar fra en medarbejder kan lynhurtigt udvikle sig til en storm af utilfredse kunder på sociale medier. Det påvirker dit brand, din forretning og i sidste ende din indtjening. Hvordan kan du stoppe en shitstorm før den løber løbsk? Det er det dagens webinar handler om.

Crash course i shitstorms på sociale medier

Den 2. november holder vi webinar med Signe Vind Krogh-Jensen, kommunikationskonsulent ved Become, hvor vi kommer ind på:
  • Hvad er en shitstorm og hvor stort er problemet?
  • Trends og tendenser – og konkrete eksempler
  • Hvad gør du før, under og efter en shitstorm?
  • Hvordan svarer du, skal du undskylde og hvad hvis det er løgn?
  • Den positive vinkel på shitstorms
  • Spørgsmål og dialog

Hvem kan deltage i webinaret?

Webinaret er åbent for alle og både undervisere, elever og virksomheder kan med fordel deltage på webinaret.

Er du underviser og vil du gerne tilmelde dig med din klasse? Så kan du vælge blot selv at tilmelde dig og så videresende link til dine elever. De vil blive bedt om at logge ind med navn og email, når de skal deltage i selve webinaret.

Dagens ekspert

Signe Vind Krogh-Jensen

Kommunikationskonsulent / Become

Har du spørgsmål?

Janne Gaye

Videncenter for Digital Handel4171 5706jga@digitalhandel.dk

Skriv en kommentar