Nytårswebinar med Astrid Haug: Sociale medier anno 2022

Dato / Tid

11. januar 2022

Kl. 10:00 - 11:00

Sted

Online

Hvordan har 2021 ændret vores vaner på de sociale medier? Og hvilke medier kommer til at trende i 2022? Vær med til denne nytårs-special med Astrid Haug, anerkendt ekspert på sociale medier og digitalisering.

Kan du følge med?

Aldrig før har en medierevolution gået så hurtigt, som det er sket med sociale medier. På ganske få er er flere milliarder mennesker verden over blevet daglige brugere af tjenester som Facebook, Snapchat, Instagram, Twitter og YouTube. Det har betydet en kæmpe omvæltning for den måde, forbrugerne researcher og shopper på, samt hvordan man som virksomhed markedsfører sig. På den ene side er det nemmere end nogensinde at nå ud til mange forbrugere hurtigt, på den anden side er brugerne enormt kritiske med deres tid, likes og opmærksomhed.

Sociale medier anno 2022

På webinaret tager Astrid jer med i forbrugernes sted – der hvor både unge og ældre deler hverdagens små og store øjeblikke. Det hjælper jer til at forstå, hvordan I skaber fornyet relevans hos kunderne, og hvordan I kan skabe en strategisk forankring for sociale medier. Samtidig giver Astrid sit bud på, hvor sociale medier bevæger sig hen, og hvordan I kan rykke med.

Hvem kan deltage?

Webinaret er åbent for alle og giver et blik for trends i 2022, som er relevant uanset om du er under uddannelse eller arbejder i en virksomhed.

Er du underviser og vil du gerne tilmelde dig med din klasse? Så kan du vælge blot selv at tilmelde dig og så videresende link til dine elever. De vil blive bedt om at logge ind med navn og email, når de skal deltage i selve webinaret.

 

Webinaret foregår tirsdag d. 11. januar kl. 10.00-11.00

Om Astrid Haug

Astrid Haug rådgiver indenfor sociale medier, digitalisering og strategisk kommunikation. Hun har skrevet fire bøger om disse emner, og bliver ofte brugt som ekspert i medierne indenfor sociale medier og politik. Hun skriver tech-klummer i Politiken og er medlem af en række bestyrelser, bl.a. Unicef Danmark, Nørrebro Teater og Symbion, samt en række advisory boards.

Hun har arbejdet på præsidentkandidat John Kerrys valgkamp i 2004, som pressechef på Christiansborg, særlig rådgiver i Kulturministeriet samt community manager på Berlingske.

Hun er uddannet cand. mag. i Medievidenskab fra Aarhus Universitet.

Har du spørgsmål?

Janne Gaye4171 5706jga@digitalhandel.dk

Skriv en kommentar