Ekspert workshop: Omnichannel

Dato / Tid

6. februar 2020

Kl. 9:30 - 15:30

Sted

Endnu ikke offentliggjort

Hvordan kombinerer man sine marketing indsatser på tværs af platforme og på tværs af fysiske og digitale touchpoints? Det handler om omnichannel til denne ekspert workshop for undervisere.

Kunden er alle steder – er du?

Ordet omni kommer fra latin og betyder “alt” eller “alle steder” – i markedsføringssammenhæng stræber man efter Omnichannel Marketing til at hjælpe med at opnå, at den enkelte kunde får en sammenhængende og meningsfuld oplevelse lige meget hvilke kanaler kunden interagerer med virksomheden på.

Med helt nyt undervisningsmateriale og en række eksperter ved hånden, arrangerer Videncenter for Digital Handel workshop om omnichannel for undervisere torsdag d. 6. februar.

Workshoppen foregår fra kl. 9.30-15.30 og er åbent for alle undervisere på erhvervsskolerne.

Foreløbigt program (opdateres løbende)

9.30-9.45   Velkomst ved Videncenter for Digital handel

9.45-10.30  Oplæg fra digital ekspert

10.30-10.45   Pause

10.45-11.30  Oplæg fra virksomhed

11.30-12.00  Frokost

12.00-12.45   Oplæg fra virksomhed

12.45-13.00   Præsentation og diskussion af fag

13.00-14.30  Workshop

14.30-15.15  Opsamling og oplæg om trends og tendenser

15.30 – Farvel og tak! (Udlevering af bøger)

Hvad får du med fra dagen?

Du bliver usædvanligt skarp på det faglige indhold og får en masse gode ideer til, hvordan du kan gennemføre undervisningen med det udviklede materiale.

Mere info og tilmelding

Vi opdaterer programmet løbende efterhånden som vi får oplægsholdere på. Du tilmelder dig ved at sende en mail til Gitte Bækmark.

Spørgsmål og tilmelding til

Gitte Bækmark 4088 0860

Skriv en kommentar