Ekspert workshop online: Omnichannel (kun for undervisere)

Dato / Tid

3. marts 2021

Kl. 12:30 - 15:30

Sted

Online

Hvordan kombinerer man sine marketing indsatser på tværs af platforme og på tværs af fysiske og digitale touchpoints? Det handler om omnichannel til denne ekspert workshop for undervisere. Og du kan glæde dig til både ekspert-oplæg og en gratis bog!

Kunden er alle steder – er du?

Ordet omni kommer fra latin og betyder “alt” eller “alle steder” – i markedsføringssammenhæng stræber man efter Omnichannel Marketing til at hjælpe med at opnå, at den enkelte kunde får en sammenhængende og meningsfuld oplevelse lige meget hvilke kanaler kunden interagerer med virksomheden på.

Glæd dig til Rasmus Houlind, Neye og Imerco!

Vi åbner dagen med ekspertoplæg fra Rasmus Houlind og bagefter skal vi ind i maskinrummet hos Neye og Imerco.

Rasmus Houlind driver bl.a. foredrags- og forfattervirksomheden, Omnichannel Institute og har udgivet bogen “Hvis det handler om mig…så køber jeg”. Bogen er også udkommet i ny udgave på engelsk under titlen “Make it all about me”.

Han arbejder til daglig i Marketing Automation-virksomheden Agillic og har erfaring med omnichannel marketing fra kunder som Matas, SPORTMASTER, Flügger, FitnessWorld, Interflora, Toyota m.fl.

 

Bonus! Alle deltagere får tilsendt et eksemplar af Rasmus’ bog

Alle undervisere på workshoppen får tilsendt et gratis eksemplar af Rasmus’ bog “Hvis det handler om mig…så køber jeg!”.

Om bogen

Bogen stiller skarpt på hvordan Omnichannel Marketing og Big Data sammen er nøglen til at drive relevant og effektiv markedsføring på rentabel vis. Bogen er bygget op om “Kundemålskiven”, som er et framework til at arbejde målrettet med din marketingindsats og sikre, at hvert projekt du gennemfører, bringer dig ét skridt nærmere den perfekte sømløse kundeoplevelse uanset kanalvalg og kanalskifte.

Program

  • 12.30 – Velkomst v. Lars Henrik Larsen, Videncenter for Digital Handel
  • 12.35 – “Omnichannel Marketing – hvordan arbejder de bedste med marketing i 2021?” v. Rasmus Houlind
  • 13.30 – Pause
  • 13.35 – Omnichannel i Neye v. Jacob Breinholst, CDO, Neye
  • 14.30 – Pause
  • 14.35 – Omnichannel i Imerco v. Lotte Wøldiche Præstgaard, CMO, Imerco
  • 15.30 – Tak for i dag!

Mere info og tilmelding

Workshoppen foregår online via Zoom og du tilmelder dig via linket nedenfor.

Workshoppen er forbeholdt undervisere.

Har du spørgsmål?

Janne Gaye 41715706

Skriv en kommentar