Dato / Tid
3. marts 2021
Kl. 12:30 - 15:30
3. marts 2021
Kl. 12:30 - 15:30
Online
Hvordan kombinerer man sine marketing indsatser på tværs af platforme og på tværs af fysiske og digitale touchpoints? Det handler om omnichannel til denne ekspert workshop for undervisere. Og du kan glæde dig til både ekspert-oplæg og en gratis bog!
Ordet omni kommer fra latin og betyder “alt” eller “alle steder” – i markedsføringssammenhæng stræber man efter Omnichannel Marketing til at hjælpe med at opnå, at den enkelte kunde får en sammenhængende og meningsfuld oplevelse lige meget hvilke kanaler kunden interagerer med virksomheden på.
Vi åbner dagen med ekspertoplæg fra Rasmus Houlind og bagefter skal vi ind i maskinrummet hos Neye og Imerco.
Rasmus Houlind driver bl.a. foredrags- og forfattervirksomheden, Omnichannel Institute og har udgivet bogen “Hvis det handler om mig…så køber jeg”. Bogen er også udkommet i ny udgave på engelsk under titlen “Make it all about me”.
Han arbejder til daglig i Marketing Automation-virksomheden Agillic og har erfaring med omnichannel marketing fra kunder som Matas, SPORTMASTER, Flügger, FitnessWorld, Interflora, Toyota m.fl.
Alle undervisere på workshoppen får tilsendt et gratis eksemplar af Rasmus’ bog “Hvis det handler om mig…så køber jeg!”.
Om bogen
Bogen stiller skarpt på hvordan Omnichannel Marketing og Big Data sammen er nøglen til at drive relevant og effektiv markedsføring på rentabel vis. Bogen er bygget op om “Kundemålskiven”, som er et framework til at arbejde målrettet med din marketingindsats og sikre, at hvert projekt du gennemfører, bringer dig ét skridt nærmere den perfekte sømløse kundeoplevelse uanset kanalvalg og kanalskifte.
Workshoppen foregår online via Zoom og du tilmelder dig via linket nedenfor.
Workshoppen er forbeholdt undervisere.