AHEAD20 – 2. online seminar

Dato / Tid

26. oktober 2020

Kl. 9:00 - 11:30

Sted

ONLINE

Vi fortsætter i rækken af AHEAD20 seminarer, denne gang med fokus på omnichannel og den digitale kunderejse. Glæd dig til oplæg fra Matas og Impact, som bl.a. leverer indsigter fra deres nye omnichannel-rapport.

Program

  • Kl. 9.00 – Velkomst ved Videncenter for Digital Handel og Viden om Data.
  • Kl. 9.15 – Oplæg om omnichannel i Matas med Stefan Kirkedal, Head of Customer Insights, Loyalty and Media Development.
  • Kl. 10.00 – Pause.
  • Kl. 10.10 – Oplæg og workshop om den digitale kunderejse med Kasper Holst, CEO & Partner i Impact.
  • Kl. 11.10 – Opsamling på workshop og afrunding på dagen.
  • Kl. 11.30 – Tak for i dag.

Seminaret er det andet i rækken af AHEAD20-seminarer, som vil finde sted i løbet af efteråret. Se også kick-off seminar d. 8. oktober og 3. seminar d. 16. november.

OBS. Seminarerne er forbeholdt undervisere fra erhvervsskoler. Kommer du fra en anden institution, vil vi bede dig om at kontakte os for at deltage.

AHEAD20 arrangeres af Videncenter for Digital Handel i samarbejde med Viden om Data.

Har du spørgsmål?

Janne Gaye 41715706

Skriv en kommentar