Noget af det mest krævende ved kundeservice er de spørgsmål, som går igen og igen og igen… Det koster tid og ressourcer og samtidig forventer kunderne et hurtigt svar! Med en chatbot kan du nedbringe ventetid og spare ressourcer. Zendesk er en af verdens største udbydere af kundeservice og med vores læringsmoduler i Zendesk på EcomTrainer kan du lære at bygge og træne en chatbot.

Hvorfor skal man bruge en chatbot?

En chatbot kan hurtigt kortlægge, hvad kunden vil, og svare på de mest almindelige spørgsmål. Samtidigt hjælper en bot også til at indsamle vigtige data om kunden, som en medarbejder kan bruge senere i chatforløbet, hvis han/hun er nødt til at overtage.

Følgende moduler ligger på EcomTrainer:

✅ Lær at sætte en live-chat op på en hjemmeside
✅ Byg og træn chatbotten
✅ Next level: Bliv en haj til kundechat

Zendesk er en af verdens største udbydere af kundeservice og i dag bruger over 170.000 virksomheder værktøjet – bl.a. Salling Group.

Sådan kommer du i gang

EcomTrainer er gratis at bruge for alle elever og undervisere på erhvervsuddannelserne. Du og dine elever kan logge ind med UNI-login på ecomtrainer.dk og så har I adgang til værktøjet.