Kom med på virtuelt virksomhedsbesøg hos modetøjsvirksomheden Munk Store

Hvordan er det at være digital handelselev? Hvordan ser det ud på lageret? Hvor mange ordrer kommer der ind på webshoppen? I denne interaktive video kan du klikke dig rundt og møde nogle forskellige elever og lære om deres arbejde i Munk Store.

Klik dig rundt i butikken og webshoppen

I den interaktive video kan du klikke dig rundt i Munk Stores fysiske butik og på deres webshop.

  • Hvis du følger “Det røde spor”, kommer du med rundt og oplever den fysiske butik og lærer om, hvordan det er at være detailelev.
  • Hvis du følger “Det blå spor”, får du indblik i webshoppen og rollen som Digital Handelselev.

 

Kan du finde svarene?

Hvis du har været opmærksom, når du har klikket dig rundt i videoen kan du svare på følgende:

  • Hvilken ugedag har webshopafdelingen mest travlt med at håndtere webordrer?
  • Hvor mange webordrer bliver der ca. lagt om dagen?
  • Nævn to fordele ved at kunden afhenter sin webordre i butikken

Vil I gerne diskutere mere?

  • Hvilke forskelle og ligheder er der på opgaverne i de to afdelinger?
  • Hvad der er god fysisk kundeservice og hvad der er god digital kundeservice?
  • Hvilke andre touchpoints oplever du selv, når du handler i enten en fysisk butik eller gennem en webshop? – tænk gerne både før, under og efter købet.

Brug det som VR-forløb

Videoen er udviklet som et VR-forløb hos Viden om Data – du kan se forløbet her og kontakt Viden om Datas konsulenter, hvis du skal have forløbet over på jeres VR-briller: VR-forløb – Munk Store

Se og interager med filmen på en computer/mobilskærm
Har du ikke VR-headsets gør ThingLink versionen af filmen her det muligt for dine elever at se og interagere med 360 graders filmen på deres computer eller mobiltelefon, hvilket er særligt anvendeligt til eksempelvis fjernundervisning. ThingLink kan også sætte filmen i VR-mode, som gør det muligt for eleven at placere sin mobil i et par VR Cardboards, som er et billigere alternativ til VR-briller. Vi gør dog opmærksom på, at kvaliteten også er derefter.

Dette VR-forløb er udviklet i samarbejde med Viden om Data.