Viden fra Dataanalyse Ekspert workshop - Download alle slides

Mercantec dannede ramme for en dag i dataanlysens tegn tirsdag den 25. september. Nedenfor finder du oplægsholdere, slides og skabelonerne til at omdanne materialet til eget fag.

Viden blev fyldt på, og der blev fokuseret på, hvor vigtig data er for virksomhederne og hvordan data kan omsættes og danne værdi. Workshoppen var dels vidensdeling, men deltagerne blev også sat til at omdanne og tilpasse materialet, så det kan bruges i egen undervisning.

Slides og skabeloner kan du downloade nedenfor.

Oplægsholdere fra dagen

Lars Henrik Larsen, Videncenterchef, Videncenter for Digital Handel: Præsentation af Videncenteret og Trends & tendenser.

René Bygballe, Lead Digital Marketing, Novicell: Data i digital markedsføring.

Marianne Lyngby Pedersen, Administrerende direktør, Indeks Retail: Hvad har data betydet for Bog & idés strategi og hvordan bruger Bog & idé data på tværs af online og fysiske butikker?

Peter Munk, Head of eCommerce Marketing, Salling Group: Datadreven organisation. 

Gitte Bækmark, Pædagogisk konsulent, Videncenter for Digital Handel: Præsentation af den pædagogiske platform.

Morten Christoffersen, Faglig konsulent, Videncenter for Digital Handel: Præsentation af materialet.

 

Husk også vores næste workshop!

Har du spørgsmål?

Morten Christoffersen Faglig konsulent 4171 5705

Skriv en kommentar