2. oktober - webinar om databaseret markedsføring

Data har gjort det muligt at personalisere markedsføring ned på individniveau. Er de klassiske segmenteringsmodeller og personaer blevet overflødige?

Kan vi droppe “personaer” og klassisk segmentering?

Ifølge Jeppe Godske, Global Partner Director i teknologivirksomheden, Raptor, betyder den klassiske segmenteringsmodel som f.eks. “Mænd ml. 20-40 år” ikke længere noget, fordi mængden af adfærdsdata gør det muligt at skræddersy sin marketingindsats til den enkelte kunde.

Det betyder bl.a. at indholdet i markedsføringen bliver dynamisk og at et nyhedsbrev ser forskelligt ud alt efter hvem der åbner det. Det samme gør en hjemmeside når den real-time opdaterer rangeringen af produkter ud fra hvad du klikker på.

Lær om personalisering og data på 30 minutter

Det kommer til at handle om Customer Data Platform, datakilder, algoritmer og automatisering, når vi har inviteret Jeppe i studiet til webinar på 30 minutter.

Efter webinaret vil du være blevet klogere på bl.a.:

  • Er massekommunikation død`?
  • Hvor langt er teknologien kommet ift. indsamling af data?
  • Eksempler på personlig markedsføring og automation
  • Hvordan kommer fremtidens markedsføring til at se ud?

Jeppe åbner motorhjelmen op og fortæller om de mekanismer, der ligger bag nogle af de store virksomheders markedsføringsindsats. Han vil også komme med eksempler fra virkelighedens verden på hvordan data bliver brugt til både personalisering og automation.

Du kan glæde dig til en halv time med både læring og måske nogle overraskende indsigter.

Det foregår onsdag d. 2. oktober kl. 14.30

Det er gratis og åbent for alle – men husk tilmelding!

Dagens ekspert

Jeppe Godske Olsen er datanørd og har arbejdet intenst med indsamling og analyse af data for bl.a. Freeway, Jysk Fynske Medier og Epinion. Hos Raptor arbejder han med nogle af de nyeste teknologier inden for personalisering og automation og har kunder som bl.a. Nemlig.com, Silvan, JYSK og Coop.

Har du spørgsmål?

Janne Gaye 4171 5706

Skriv en kommentar